Feba ilk hamileligimde 40 hafta 2 gunluktüm acilden giriş yaptım sanvım filan yoktu suyu iyiki konturol için gitmiştim direk acildekiler kaç haftaliksin dedi 40 diyince ultrasona bile bakmadan yan odaya geç Altan muane edecekler dedi geçtim hiç o zamana kadar Altan muane olmamistim kadın geldi bildiğin yumruk yaparak ellini koydu ben maf oldum ama kocaman da elli varmış iri yapılı bir kadındı gözümden nasıl yaşlar akıyordu ellini bu çıkardı kan içinde 3 santimlik açıklık var dediler eve gitmek istedim bırakmadılar imza attırıp yatış verdiler yukarı odaya gittim orda da doktor muane etti 2 santim dedi bende şok aşağıda 3 santim demişlerdi 2 mi olmuş dedim cevap bile vermediler ve o gün maf ettiler beni kaç kişi farklı farklı gelip ellerini koymaları ve sancimda yoktu doktor suni sanciyla dogurttu benimki çok zor geçmişti ama bu hamileligimde girmicem sancimi evde bekliyecem ne kadar az kişi ellini koyarsa o kadar iyi diyorum ve suni de takmaları o istemicem inşallah kendi sancim gelir suni sancı deli insan gibi yapmıştı beni hatırlamak bile istemiyorum o derece sana soyluyecegim son günüme kadar sezeryan mi normal mi bende bilmiyordum ne olur ne olmaz belki sezeryana alabilirler diye ben sabahta açtım doğurana kadar aç bıraktılar hastaneye giderken karnınızı iyi doyurun insan daha güçlü.olur yokken ben açtım gücüm.tükenmisti artık sağ salim kolay bir şekilde alırsın inşallah bebeğini kucağına canım 🙏