Feba 2hafta once 1 hafta hastaneye yatırmaları gereken bir enfeksiyonum oldu, bu süreç boyunca nstde kasılma gören doktorlar 4kez farklı günlerde alt muayene yaptılar muayeneyi yapan kişiye göre canınız bir tık yanabilir veya hiç yanmayabilir de ama kanama ve ya doğum başlaması gibi bir sıkıntı yaşamadım. Geçtiğimiz hafta da 37. Haftamdı kendi doktorum yine muayene etti yine kanama veya herhangi bir sıkıntı yaşamadım bugün 38+1’im korkmanızı gerektirecek bir durum olduğunu düşünmüyorum kendinizi hiç kasmayın, sevgiler :)