Ben ilkindede kullanmadım sorun yasamadim ikincisindede .hic vitamin almadim haplardan meyve sebze et yetti . Ikinciye hamileyim bundada 12 gunum kaldı doguma bundada hic bir sekilde icmedim sorun yaşamadim . Sadece mide bulantim icin içtim prillamd baska bir ilac kullanamdim. Kan ilaci yerine de bol bol keciboynuzupekmez ve tut kurusu yedim 🥰