Halimehacin Beyis Benimde başından beri içime hep erkek doğmustu 🙏değişmicek gibide Bi his var zaten yiğit isminde kulağa çok güzel geliyor 🥰
berra227 Halimehacin hayirli olsun canim. Benim doktorum 10 +5 de erkek demisti. Şuan 20 deyiz kesin erkek :)
Aysenurtimurcin Halimehacin benimde 17 aylık oğlum var adı bulut şimdi 2.ciye hamileyim ona karar veremedik güneş ve umut arasında gidip geliyorum umutta çevremde cok var akrabamda falan Asil de güzel isim
Aysenurtimurcin Smgyy ben duymuştum canım güzel isim pamir pekin var hatta oyuncu canlı canlı gördüm avm de cok yakısıklı yaa😂
Aynurrrr Halimehacin benimde 13 haftada erkek demişti dogru degişmedi ismi yigit hamza olucak inşallah
AslihanZabun Merhaba benimde ilk bebeğim 10 haftalıkken doktorum erkek demişti şimdi 23 hafta olduk bekliyoruz oğlumuzu isim olarak Mert Aras koyacaz inşallah 🤗
Halimehacin Esmaebru34 Banada %60 70 erkeğe benziyor ama 2 hafta sonra gel net elli olur dedi ☺️erkekte değişmez diyorlar ama yinede merak ediyor insan sağlıklı olsunlar da 🙏🙏☺️
mavisaclibiranne Halimehacin oğlumun adı Rüzgar olacak.Diğer seçeneklerimiz Poyraz Kuzey Ayaz Emir ve Demirdi.💁🏻♀️
Ayse-gul Halimehacin aynn doktorda göremeyince yanilmayalm bekleyelm dedi sonra ayrintiliya girdim tam emin olduk 😂