Hanımlar merhaba☺️
11+5 hamileyim bebeğimin erkeğe benzediğini ama 3 haftaya kadar daha net olacağını söyledi doktor.
Biraz erken Bi tahminde bulundu gibime geldi normal mi sizce erkek kendini erken belli eder derlerama bilemiyorum hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰
Erkek bebek ismi için önerilerinizi alabilir miyim☺️