Haticeky cnm bence tutma benim bi tanıdığım var di 8 aylik di hem oruç tutmuş hem de tarlaya çalışmaya gitmiş bebek susuzluktan ölmüş. Çok pişman olursun birde günahı var yemek yemen lazım bol bol su içmen lazım ve ilaç kullanmıyormuşum aksatmamak lazım 😘 hamileler ve emziren anneler tutmaya bilir yazıyor zaten zorunlu değil kuzum günah da değil ALLAH tarafından veriliyor bebislerimiz🤰ben tutmuycam ama gönlümden ne kadar gecer se bir garibana vericem veya camiye lokum kek meyvesuyu hangisini istersem hocaya vericem 😊