hfg Düşük doğum ağırlıklı bir bebek olabilir ondan demiştir doktorun onu Allah korusun bunla ilgili araştırmalarda mevcutmuş oruçla bağlantılıymış.Bebek ne alıyorsa ilk 3 ayda en iyi şekilde almak zorunda hele susuzluk dehidrasyona sebep olabilir.Böbrek susuz kaldımı vücut bitiyor zaten.Hamileliktede çok su içme ihtiyacı oluyor