Zhrnz Aymina123 âmin Allah razı olsun inşallah doğum zor süreç neyseki aksam 6 da başladı sancim 10 da doğum yaptim dr lar 2 güne anca dogum olur demişlerdi sanci geldikçe ıkına ıkına kendi kendime doğurdum dr bile şok oldu 😁