Zhrnz ayyy çok iyi ❤️ Çatı muayenesinde çok rahattım inşallah yarın da heyecanlanmam 🙏🏻 Peki hiç açıklığınız var mıydı propessten önce? Benim hiç yoktu geçen hafta yarın sabah 8 de gel fitili verelim yavaş etki edecek dedi sancım da hiç yok☺️ İnşallah ile yarar belki suniye gerek kalmadan fıtı fıtı doğururum 😬