Aygul01 Ya Aygül tam bir cehalet örneğisin.Hatta başyapıtsın,sen daha kendine merhamet edememişken müslümanım çığırtkanlığı yapıyorsun.Maşaallah başkalarının dinini sorgulayacak kadarda ahlaklı bir kadıncağızsın.Din otoritesi olmuşta herkese puan veriyor kafaya bak,neyle çalışıyor senin kafa bilmiyorum ama fazla karbonhidrat yüklemesi olan beyinler bu şekilde çalışıyor ispatlanmış yani senin hiç sevmediğin şey bilimsel 😄.Aygülcüm bencede sen oruç tutmalısın,en önemlisi karbonhidrattan uzaklaşırsan beyin tembelliği geçer.Hitap şeklin ve terbiye için çok geç kalınmış sana,ama o da seni yetiştirenlerin kör noktasıymış.Umarım ilgin olan İslamiyet konusunda kendini geliştirir.Öğrenimin yeterli olmadığını,eğitimin de gerekli olduğunu,İnsanda öğrenimden önce gerekli alt yapılar yoksa sonucun senin gibi içi boş,bilgisiz saldırganlıklara neden olduğunu anlarsın.Sizin tayfanın zaten sorunu bu.Hadsizlik,çoğunuzun alt yapısı yok,kulaktan dolma koca karı laflarını dinleştirip,hemde birde inanıp,üstelik birde etrafa yayıp dinime zarar veriyorsunuz.Biz buna Emevi ahlakı diyoruz.Dinine sahip çıkmak istiyorsan bunu insanlara saldırarak ibadetlerini sorgulayarak yapamazsın,Bunu bilgiyle yapabilirsin o da sende şimdiye kadar göremediğimiz birşey.Doktorun dinini sorgularken şunu düşün insanlara ve insanlığa o doktor senden daha çok katlarca faydalı.Sen burada oksijen israfiyken doktor günde kaç hayat kurtarıyor.O yüzden boş yapma Aygül Bayırgülü gibi konuşma güzelim.