Yemekle falan hiç ilgisi Yok canım. Biraz genetik yapı biraz plensatadan geçişi bunlar hepsi önemli faktör. Bir de bebek ben kadar almak istiyor bunlar sabit şeyler. Elinden geleni yap yemeğini aksatma yine de ama İnan nasıl olması gerekiyorsa öyle oluyor. Can sıkmaya moral bozmaya gerek yok hiç önemli olan sağlığı yerinde olsun annemin de dediği gibi canı içinde olsun gerisi hallolur Allah’ın izniyle