Edaa_2019 Herkese merhaba, bişey sormak istiyorum anne adayları ben 37+6 haftalık hamileyim bebeğim kilosu 2240 gram bu süreçte kilo problemi yaşayan anne adayları oldumu hiç ?? Moralim çok bozuldu doktorum çok az küçük dedi 😔😔😔
Yasminsel Edaa_2019 canını sıkma çogu kişide olabiliyor bizde gerilik var ama çok şükür en büyük sorun zayıflıkları olsun. 🙏🏻 Eltim doğum yaptı 2 kg doğdu bebeği hemde 40.haftada suan 2 yaşında kızı maşallahı var
FBetl233 Edaa_2019 Benımde öyleydi canım Yarın kontrolüm var 39 oldum bakalım kaç kılosu bende çok üzüldüm ilkte ama doktor kılo deil haftası önemli dedi Üzülme hiç Herşey allahtan ne kadar düzgün yersen ye olmuyor yani 🤷♀️
Ayysseeee Edaa_2019 maalesef bende varım 36.2 de bebeğim 2090 kg kusurdu tam net olmamakla birlikte gelişim geriliği 4 haftayı buluyor 😞 yeme içme herşeye dikkat ediyorum ama almıyor kilo hayırlısıyla kucagımıza alalım inşallah sağlıklı olsunlarda 🤲🤲🤲
EdibeHiraToprak 35+5te de ben gittin 2500 dedi beninde moral 0 oldu . Ama yine cogu kisiye göre iyi gidio kilomuz. Sizinde öyle. Benin gibi uzulmeyin hic almaz bebeginiz. Ben simdi muz sade soda tut kurusu yiyorum bolbol pazartrsi gene gidicez bakalim.ne dicek şuanda 36+1 iz
Edaa_2019 EdibeHiraToprak EdibeHiraToprak aslında hamileliğimin başından beri hep muz tüketiyorum ama benim başından beri sıkıntılı geçiyor hep kusuyorum iştahım hiç yok 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Semella Canım biz daha 33 haftalıgız 1900 kilomuz ama bunun için yazmadım. 25 sene evvel 39 haftada 2000 kg doğmuşum. Doktorlar hemen alıp götürüp incelemişler sadece minyon tipli demişler geri vermişlee anneme. Yani canını hiç sıkma kimi bebek iri olur kimisi minyon. Önemli olan sağlıklı olması hiç canını sıkma 🙏 ayrıca şuan minyon değilim 1.63 boyum kilom 60 tı bebek olmadan önce 😂
Edaa_2019 Semella bende aslında çok kilolu bir bebek değilmişim ama şuan erken doğum durumum var aslında en çok onu düşünüyorum ona takılıyorum
EdibeHiraToprak Edaa_2019 yok bebekle kusma istahin alakası canim . Benim.ilk kizimda 7 ay küstüm 3150 doğdu bunda 3 ay kustum sadece bu kizimdan zayif doğacak belli . Sezeryanim cunku . Sen muzu sade soda tut kurusu bir de kasarpeynir yemeye devam et
Glstan27 Edaa_2019 Edaa_2019 canim ben 34+3 te gittigimde 2 kilo 127 gramdi 15 gun sonraya randevu verdi 15 gun boyunca gunde 1 tane.muz yedim 36+5 te gittim 2 kilo 915 gram olmustu baya etkiledi yani dene derim
Edaa_2019 Yasminsel inşallah dediğin gibi olur canım ya aklıma takıyorum tek isteğim erken gelmesin 🤲🏻
Edaa_2019 EdibeHiraToprak inşallah dediğiniz gibi olur canım ya bilemedim ister istemez takıyorum düşünüyorum en azından 39 haftalık iken gelse iyi olur
Edaa_2019 FBetl233 biraz yemekle alakalı olduğunu düşünüyordum çünkü çok sıkıntılı geçiyor başından beri benim ama okuduklarımdan sonra anladığım kadarıyla yemekle pek ilgisi yokmuş inşallah dediğiniz gibi olur 🤲🏻🤲🏻
Dilekkumsal Edaa_2019 canım moralini bozma 😔 aynı sorun bendede var bebeğimin karın çevresi iki hafta geriden geliyor 😔 kilosu haftasına göre düşük ama doktor da dedi önemli olan bebeğin sağlıklı olması gelişmesi kilosu önemli değilmiş 🙏🏻
Edaa_2019 Dilekkumsal bana da doktorum kilosu az dedi ondan dolayı biraz takındım bide bebek baya aşağıda olunca biraz erken gelir diye düşünmeye başladım çünkü sancılarım da var yalancı olarak
Yunesramer Benim 38+2 de 3 kilo dedi doktorum çok iri bi bebek olmayacak 3.200- 3.500 arası doğar dedi ben 1.58 boyundayım ve 47 kilo hamile kalmıştım bebeğin kilosunun yeme içmeye hiç alakası yokmuş tamamen genetikmiş doktorum öyle söyledi Anne baba nasılsa bebekte öyle olurmuş kilosu düşük diye kimse moralini bozmasın önemli olan sağlıklı olması bi çok bebrk doğduktan sonra kilo alıyor zaten önemli olan doğum kilosu değil sonraki kilosu
Edaa_2019 Yunesramer yani genetikse eğer bana çekmiş olma ihtimali olur bende zayıf doğmuşum ama şuan birazda zamanından önce gelmesinden korkuyorum
Cemilef Ben de benzer bir başlık açtım pazartesi. 36+1 de 2500 kg bebeğim. Göbek çevresi iki hafta geride. Kafa ve uyluk ölçümleri 1 hafta ilerde olduğu için normal değerde çıkıyor. Bana da zayıf bir bebek olacak doğuma kadar 3 kilo olur dedi. 13 gün kaldı sezeryan tarihime. Burdan tavsiye istedim hatta ama okuduklarımın hepsini yapıyorum zaten. Öok takıyorum ben de ama sonra sağlıklı olmasına odaklanıyorum. Ben de 2800 doğmuşum ve 300 gr vermişim hastaneden çıkmadan. Kendimi böyle rahatlatıyorum.
Edaa_2019 Cemilef canım benim inşallah sağlıkla alırsın az bi vaktin kalmış onlarında hepsi o güne kadar iyi olur inşallah sende çok düşünmemeye çalış 🤲🏻🤲🏻
Okyanusta_bi_anne Edaa_2019 ya üzülme küçük de değil aslında bende 30. Haftadayım geçen hafta 1.210gr da bana dedi kg az ama boyu uzun dedi sağlıklı olsunlar da 🙏 besler büyütürüz inşallah
Mrsozel Ben de 33+3 de gittim normalde 9gün önden gidiyo ultrasonda da 34+6 uyumlu 2551 gr çıktı böyle giderse 4e yakın olur normal Doğum da zorlaşır dedi ilk gebeliğim bide. Şimdi kara kara düşünüyorum 4ü bulur mu diye😒 öyle çok da yemiyorum aslında ama hamileliğimin başında beri sürekli tükettiğim meyve hep muz oldu onun dışında pek meyve sevmediğim için yersem bi muz yiyorum belki o yüzden kilosu iyi gitmiş de olabilie🤷🏼♀️
Edaa_2019 Mrsozel bende çok yiyorum muzu hamileliğimin başından beri hep ama artık neden böyle bilemiyorum 🤷🏻♀️