[bilinmeyen] ay canim hamilesen deyesen ovulasiya testi etdin baci ? Labaqucik deyesen mende kecen ay etmistim ama o ay tutmadi tebiyi testle elaqesi yoxdu bezen tutmaya bilir sabahdan hene baslayacam teste aybasimin 12 ci gunudu sabah Allahin izniyle umid edirem bu ay tutar ondan evvel 2 abortum var axrincisi yanvarda olub abortun mualice filan almisam hersey qaydasindadi tekce hamile qalmagim qalib Allah nesib ederse . Sen neçe gunde bir aybasi olursan ? mende 32 aybasinin neçemci gunu gordun yumurtlama ? Ve bacı aybasina nece gun qalmiş test bele silik çixdi😊