24+2yiz bizde😍 iştahım yerinde maşallah kilo almıyorum diye sevimirken şu 1 ayda iyi kilo aldıım. Tek sorun gece yatarken mide yanması yaşıyorum hergün olmuyor ama oluncada yatırmıyor 😅 15gün sonrada kan şekerime bakılcak ona göre şeker yüklemesi yapılcakmış