[bilinmeyen] yavs yavas agrışarım olaya baskadı benımde 25+5 vahınamda sanki kemıklerınde agrı oluyor yatakta dönerken ayakta cok kalırsam cok erken nasladık valaha agrılara…sımı de bel agrısıyla ugrasıyorum onun dısında ıyı bakalım sımdılık…bebek hareket ettıkce mutlu oluyorum Allah sag salım hepımıze kucagımıza almayı nasip etsin