Meryem111 ben de aynı muz yomurta pekmez ceviz badem süt meyve normal dedi doktorum tabi siz bizden öndesiniz bakalım bizim kaç gr olur o zamana 😊Faydalıolan ne varsa zaten yiyorum millet diyorum 2 hafta önden kilosu diyorum neyle besliyorlar 😁nesquik için bebeğe kilo aldırıyor demişlerdi doktorum önemli olan sağlığı biz bebeğin haftasında doğmasına bakarız kilosu o kadar önemli değşl 35. Haftada 3 kilo doğan bebek 39. Haftada 2700 doğan bebekten daha ciddi durumdur bizim için demişti