Bzbzbz Fatmagnnc hareketlerini hissediyor musunuz. Benhala hissetmiyorum. 2 gebelgm. Kizim 18 de başlamıştı. Oglm.olck ama hissetmiyorum dun dr a gttmnhersey yolunda. Dr yuz ustu yatıyor dedi. Acaba ondanmi
Fatmagnnc Bzbzbz canım ben de hissetmiyorum daha ama normal olduğunu düşünüyorum 1 2 haftaya hissederiz sanırım ☺️ Benim ilk hamileliğim bilmiyorum o yüzden nasıl bi his ama ben de bi an önce hissetmek istiyorum 🙏🌸
Meralll Bukettuntmn almıştır mutlaka bakalım ne kadar almış😊benim bir sonraki kontrolüme daha epey var 5 Mayıs gibi .. sizin cuma günü kaç haftalık olmuş olacak
Gunesimoglum SevilayBayram bende sürekli düzenli yiyorum bebeğe kilo aldıran yiyeceklerden ama neden küçük anlamıyorum🙄
Fasulyeminannesi27 Yaa kızlar bişey diyeceğim kontrollerinize düzenli olarak gidiyor musunuz ben virüsten dolayı korkuyorum gidemiyorum o yüzden de bebegimin kilosunu ve boyunu bilmiyorum. Napmam lazım aslında özele gidiyorum aksatmasam mı acaba kontrollerimi.
Gunsss Fasulyeminannesi27 bende özel hastaneye gidiyorum ve hiç aksatmadım kontrollerimi tertemiz her yer herkes maskeli dezenfekte edilmiş hatta doktorum haftaya tekrar çağırdı yine gideceğim. Gelince üzerimi çıkarıp duş alıyorum ve aklıma kötü bişey getirmiyorum💗
Rabiakk Fasulyeminannesi27 ben de özele gidiyorum maskeni tak önlemini al ama mutlaka git 😊virüs var evet ama aklında bebeğine dair soru kalmasın için rahat olsun ben hiç aksatmadım bi de genelde 5 den önce gitttim o zaman hasta falan olmuyor kadın Doğum boş olıyordı tek tük insan oluyor direk gidiyorum işim bitince hemen arabaya en azından içim rahat ediyor
Minnosminnakkk Alimsme en son bir ay önce gittim kilo bilmiyorum doktorum gelme burası skkintili ben seni Arıcam dedi bir ay daha gitmicem sanırım 32+4