Zezeze gobek deligi kismindan 4 parmak ilerisini sag sol farketmez iki parmaginizla toplayin ilaci yavas yavas enjekte edin hem az aci olur hemde rahat vurursunuz morarma olmasi cok normal korkmayin, vurdugunuz yerde sislik hissi olabilir cok normaldir orayi ovmayin kolonyali pamukla hafifce bastirin igneyi vurup cektikten sonra, bacaktan ya da koldan da vurabilirsiniz size kolay neresi olursa :) gecmis olsun saglikla alirsiniz insallah bebeginizi kucaginiza 🌸🌸🤲🏻