Zezeze ben de tiroid ilacı kullanıyorum benim doktorum 2 nin altında istiyor. En başından beri kullanıyorum. 100 lük coraspirin ve iğne de. 12. Haftamdan sonra da coraspirin ve iğneye devam ediyorum 4000 lik olarak ayrıca levotiron ( tiroid ilacı) vinalac( multivitamin içinde folik asitte var başından beri bunu kullandım hiç bıraktırmadı) Omega 3, kalsiyum, magnezyum, ferrum fort( Demir ilacı), progestan 200 mg tablet ilk zamanlar ağızdan alıyordum şimdi vajinal alıyorum.🤗 günümün yarısı ilaç içmekle geçiyo