Semam elif00000 Ben ilk dozu 21+5 te olmuştum ki o zaman bile biraz daha vaktin var demişlerdi ama tabi en son hangi haftada yapılıyo bilemiyorum canimm ama sen sağlık ocağına git bugün söyle bu haftamdayım diye zaten geç kaldinmi kalmadinmi derler sana onlar 😊
mysweetbaby elif00000 20+4’üm beni sağlık ocağından vs arayan olmadı malum durumlardan, kendi doktoruma sordum boşver sonra olursun dedi.Sanırım çok kritik birşey değil ortalık durulursa gideceğim artık.
5672 elif00000 35 haftaya kadar bile yapabilirsin ben 28 inci haftada yaptım ilk dozu geçen gün yani.
hmyrmom Ben 22 haftamda oldum sen aşı için git haftanı söyle onlar yapılıp yapılamayacağını bizden daha iyi bilirler ☺️
AysunFatih Benim sağlık ocağında 3 doz yapıyoruz dedi tetenoz aşısını ablam ben 5 doz yaptırmıştım dedi her yer farklımı yapıyor aceba
AysunFatih Benim sağlık ocağında 3 doz yapıyoruz dedi tetenoz aşısını ablam ben 5 doz yaptırmıştım dedi her yer farklımı yapıyor aceba
AysunFatih Benim sağlık ocağında 3 doz yapıyoruz dedi tetenoz aşısını ablam ben 5 doz yaptırmıştım dedi her yer farklımı yapıyor aceba
mysweetbaby elif00000 ben arandım sağlık ocağından, kan tahlilleri ve tetanoz için çağırdılar Çarşamba günü gideceğim.hazır aranmışken gideyim diyorum maskemi vs takıp gidicem gelir gelmez de duşa girerim.Allah’a emanetiz 😞
AysunFatih Benim sağlık ocağında 3 doz yapıyoruz dedi tetenoz aşısını ablam ben 5 doz yaptırmıştım dedi her yer farklımı yapıyor aceba