Nadre34 bende ilk takibe Betül hanımla başladım. Hekimliğine diyecek yok ama iletişim konusunda sıkıntı yaşadığım için üzülerek değiştirmek durumunda kaldım. Birkaç defa hastaneden ulaşmaya çalıştım geri dönüş yapılmadı. Çağrı merkezinden kaynaklı bir durum sanıyordum ilk başta, instagramdan ulaşıp gecikmelide olsa o şekilde iletişim kurduk. Birkaç sefer görüldü olup cevap alamadığım durumlarda oldu açıkçası üzüldüm ama yine değiştirmeyi düşünmedim. Son muayenede rapor çıkarılması gerekiyordu rapor işlemleri için odadan ayrılıp geri dönecektim soracaklarım olduğu için. Asistanı karga tulumba rapor birimine götürdü tekrar soracaklarım olduğunu söylediğimde ilacınızı yazdı zaten diyip göndermeye çalıştı eşimle birbirimize bakakaldık. Anlamlandıramadığım bir şekilde gidiyorduk ki tekrardan asistanı çağırdı Betül hanım sizi bekliyor diye. Yine doktordan kaynaklı bir durum olmadığını düşündüm. İlaçları almak için eczaneye gittim ve raporda sorun olduğu için alamadım. Doktorunuzu arayıp düzeltirseniz diyince ampul yandı doktorun numarası yok ki 🤷♀️ Çağrı merkezinden yine ulaşmaya çalıştım acil olduğunu belirterek. İlacı her gün aynı saatte almam gerekiyor ve elimde yok o gün almak zorundayım. Saat 10 gibi not oluşturdum dönüş yok. 13 gibi tekrar aradım yine not oluşturuldu(direk doktor ile görüşemiyorsunuz) saat 16 oldu yine yok. Eczaneden ücretli almak durumunda kaldım o da raporu düzelttirmek kaydıyla. Bu arada eczacımda aramış hastaneyi o halletmiş sağolsun ben kendisinden öğreniyorum hastaneden hala bir dönüş yok. 3 4 defa not oluşturduğum halde dönüş olmayınca çağrı merkezine durumu anlattım ben onlardan kaynaklı bir durum sanıyordum demiştim ya öyle değilmiş, biz asistanlara iletiyoruz onlar dönüş sağlıyorlar bizlik bir durum değil denildi. Belki doğum vardı, belki işi vardı bir dahaki kontrolde en iyisi cep numarasını isterim dedim.
Malum salgın başladı her kafamıza estiğinde kalkıp hastaneye gitme durumu olmadı bende numarasını istedim hastaneden birkaç kere ulaşamadığımı anlattım. Hastanede 7 24 nöbetçi doktor kaldığını söyledi. Birkaç şikayetimden bahsettim ağrı vs. Cevap alamadım. Yine insanlık halidir unutmuştur çokta önemli şeyler değil bekleyebilir diye kendimi avutuyorum :) en son kırılma noktam bir sabah baygınlık geçirdim. Daha sonra ağrım oldu. Hastaneyi aradım görüşmek istedim izinli dediler. Başka doktorla görüşemezmiyim dedim. Hayır sizi takip eden doktorunuz bugün izinli başka doktor takip etmediği için bilemez isterseniz not oluşturalım yarın dönüş yapılsın dediler. Orda ilk kırılma noktamı yaşadım zaten. Daha sonra kendisinin İnternet sitesinde cep numarası ekleyip 7/24 ulaşabilirsiniz yazısını gördüm. Takipli hastası olarak alamadığım numara sitede yazıyordu :) işte o zaman gerçekten kırıldım. Belki hormonlardan belki o an korkuyla karşımda muhatap bulamamdan size abartı geliyor olabilir. Evet her gün onlarca hasta bakıyorlar zor bir süreç olabilir anlıyorum ama bende her gün hamile değilim üstelik kayıplarımda var. Danışabileceğim kimsemde yok. Tekrar söylüyorum hekimlik olarak tek bir lafım yok ama iletişim konusu beni üzdü.