Olcygmse 2019 mayıs ortalarında hamile olduğumu öğrendim ve öğrendiğimde bthcg değerim 900lerde çıkmıştı birkaç gün sonra kesemizde görüldü çok mutluyduk doktorum iki hafta sonra kalp atışı için gel dedi görmeye gittğimizde ne yazık ki kese bozulmuştu ve doktorum bunun mol gebelik olacağını beklemenin fayda etmeyeceğini söyledi.İnanamadım 3doktora daha gittm ve hepsi aynısını söyleyince kürtaj olmaya karar verdim.Kürtajdan önce bthc değerim 88binlere çıkmıştı ve kesinlikle mol gebelikti çünkü mol gebelikte çoo yüksek oluyormuş.Başarılı bir kürtaj oldum çok şükür hemen sonrasında 33binlere düştü ve bir ay içerisinde sıfırlandı.Pataloji sonucunda parsiyal mol gebelik çıktı ve bi yıl denildiği gibi bebek yasaktı.Çok üzüldüm ağladım..Velhasılı üzerinden bi yıl geçti ve 2020Mayıs sonunda tekrar hamile kaldım şuanda 34haftalık minik prensesimizi bekliyoruz içinizi ferah tutun ve sabredin derim💕😊