Merhaba arkadaşlar bende daha 3 gün öncesine kadar mol gebelik nedir bilmezdim 1 sağlıklı bebek doğurup sonrasında boş gebelik yaşıyordum Allah’a şükür iki tane sağlıklı kızım doğdu ama aralarında bir boş gebelik var ikinci kizimdan sonra tekrar boş gebelik yaşadım Dr lar hiç birseydemedi 1 yıl sonra tekrar hamile kaldım bu sefer bebekvar kalp atımı var herşey güzel gidiyorken 10 haftalıkken yinee aynı hüsran düşük yaptım kürtajla bebeğimi aldılar patolojiye gönderdiler ama bana yine bişey söylemediler acil kan sulandırıcı ile tedaviye başlaman lazım dediler araştırma hastanesi ne sevk ettiler bend kadın doğuma gittim hic bir sorun yok rahim yumurtalık tertemiz dedi hemotolojiye gönderdi o sırada korono virüs çıktı randvular iptal patoloji yeni çıktı bende o sırada korunurken hamile kaldım 3 ay sonra 3 gün önce ozelegittim patoloji raporunu gosterdim Dr anlattım herşeyi bana bunu uzman gormeliydi parsiyal mol gebelik bu en az 6 ay korunmaliydin dedi ultrason a geçtik baktı kese var bebek var ama kesenin etrafında kanlanma var korkma dedi kanaman olabilirse olmayabilir de ama ben seni sağlıklı gebelik gibi düşünüp ilaçlarını yazicam dedi Protestan ve folbiol yazdı kalp atımı için 1 hafta sonra tekrar gidicem ama yine aynı şeyleri yaşayacağım diye çok korkuyorum böyle bir olay yasayip hemen hamile kalıp sağlıkla kucağına alan varmı acaba kusura bakmayın uzun oldu ama çok korkuyorum