Bsa Olcygmse zaman geçiyor inanın. Ben de çok ağladım çok üzüldüm nasıl geçecek 1 yıl diye. Kendinizi oyalayacak birşeyler bulun moralinizi yüksek tutmaya çalışın süreci inşallah çok rahat ve çabuk geçirirsiniz. Sizi öyle iyi anlıyorum ki. Allah sabrını veriyor. Günahlarımız dökülüyordur inşallah bu sıkıntılarla ben hep öyle avundum. Yaşınız kaç bu arada?
Olcygmse Ardanyal anladım canım , bende kanser riski vardı patoloji bekledik temiz çıktı 1 yıl çocuk yasak dediler . Beta düşene kadar kan verecekmisim takip altındayım 1 yıl nasıl geçecek bilmiyorum 😔
Olcygmse Ardanyal Bu arada bebeğini Rabbim bagislasin çok sevindim adına arkadaşım sağ salim kucağına al inşallah 😍
Olcygmse Nur_sen Canim bende kanserden korktum ama patoloji temiz çıktı çok şükür biyere sicramamis 1 yıl bekliceksiniz dedi buna şükür olsun 🙏
Nur_sen Olcygmse çok şükür. Bu süreçte bol bol su ve cok çok az şekerli uzum kayısı hoşafı icmistim canım yürüyüş yap birde ben öyle yapmıştım cok su icip idrara cikmadan dolayı rahim daha cabuk toparrliyor. Tekrar geçmiş olsun.
Kekmez Olcygmse öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın kardeşim ama hemen hamile kalma bırak rahim kendini biraz toparlasın bir sene 10 ay kadar sonra hamile kalsan daha sağlıklı olur hem senin için hem de bebeğin için çok geçmiş olsun tekrar
Olcygmse Dygkh CANIM bilmiyorum sormadım ama kanser riski varmış akciğer filmi falan istedi patoloji bekledik , ikisi de temiz çıktı . Sadece beta düşmesini bekliyoruz. Kanser riski şüphesi varsa sanırım tam mol okuyor dimi
Dygkh Olcygmse anldim cnm oda adette duser insallah hic sikma canini bol bol dua et rabbim sabrini vericektir emin ol bende cok zorlandm ama gecti rabbim kimseye yasatmasin zor oluyo görmesen de koklamasanda gercektn zor oluyo
Dduru Olcygmse cok gecmis olsun öncelikle bende mol gecirdim ama mol de iki kademesi var bi parsiyel mol bidr tam mol. Parsiyel mol de 4 5 ay yetiyo beklemek ama tam mol de 1 sene bekliceksnz diye duymustm. Ben parsiyel mol gecirmisrim ekim ayinda kurtj oldum subat ayinda tekrardan hamile kaldim cok sukur bebegimde bende cok saglikliyiz