Ben gebe okulunda öğrendiğim hareketleri yapıyorum . Gün içersinde ağrım olmuyor ama geceleri felaket . Özellikle uzun süre bir tarafıma yatamiyorum çünkü bacak en üst eklemime ağrı giriyor çok kötü. Dönmek ise😭 resmen acı dolu çatı kismim ağrının en üst seviyesinde. Dönerken bende dura dura dönmek zorundayım