Marryy Seray123 ayy öyle bir şansımız var mı bende normal doğumdan korkuyorum sezeryan olmak istiyorum 🤭
Seray123 [bilinmeyen] ben doktoruma söyledim durumu dedim panik bir insanım normal yapamam sorun yok sezeryan isteğe bağlı olabilir dedi benimde içim rahatladı
Sevtug [bilinmeyen] anladım canm bana doğum söylemedi tahmini doğum tarihin şu demedi bende 24+6 yiz bugün bende heralde temmuz sonu falanım tahminimce heralde
Sevtug [bilinmeyen] anladım canm bana doğum söylemedi tahmini doğum tarihin şu demedi bende 24+6 yiz bugün bende heralde temmuz sonu falanım tahminimce öyle düşündüm ondan sordum sana bir hafta falan var aramızda heralde
Sevtug [bilinmeyen] anladım canm bana doğum söylemedi tahmini doğum tarihin şu demedi bende 24+6 yiz bugün bende heralde temmuz sonu falanım tahminimce öyle düşündüm ondan sordum sana bir hafta falan var aramızda heralde
Sevtug [bilinmeyen] anladım canm bana doğum söylemedi tahmini doğum tarihin şu demedi bende 24+6 yiz bugün bende heralde temmuz sonu falanım tahminimce öyle düşündüm ondan sordum sana bir hafta falan var aramızda heralde [bilinmeyen]
Seray123 [bilinmeyen] yaaaa valla ben kesilme durumunu falan hissetmezsem sorun yok ama normal çok zor diyor herkes bende sezeryana sıcak bakıyorum 🙈
Seray123 [bilinmeyen] Mutlaka danışın yani sezeryan çoğu kişi önermiyor zorlukları çok diyolar ama ben normal denildiğinde bile panik olan insanım iğneden korkarım normalde ama spinal iğne hissedilmiyor derecedeymis
Marryy Seray123 benim acı eşiğim çok düşük normal doğumu kaldıramam diye düşünüyorum doktorumla konuşucam