Benim normalde adetim aşırı ağrılıdır yerlerde yuvarlanırım yani o derece ve en apn adet tarihim geldiğindede yoğun adet agrılarımı yine yasadım normaldede gögüs hassasiyeti adet olacagım zaman cok olurdu ama bu kez iştahım anlamsızca açılmıstı ve gercekten zayıf az yiyen biriyimdir anlam verememiştim ve zaten adet olucam agrım yoğun demiştim derken bi gün geçti ve ilkkez benmkide hep günü gününe olurdu ertesi gün hemen testte çift çizgi cıktı adet agrısına aldırmayın yani onu hamile oldugunuzu öğrendiğiniz hafta gercekten yasıyosunuz inşAllah sonuç pozitifitr ☺️