beste1 Canım heveslendirmek istemem ama inanın adetimin bütün belirtilerini yaşadım. Adet oldum olacağım dedim bir türlü olmadı. Çevremdekiler hep hamilesin dediler. Bende ısrarla ya yokkk adet ağırlarım var belim karnım kasığım hamile değilim dedim. Sonuç hamileymişim🤗 22+3 olduk bile