nesli-34 Kizlar 13+4 um kilo almamisim hic bu normal mi acaba hastaneye doktora gittim haftasiyla cok uyumlu bi bebek dedi bebegimde buyumustu eli kolu olusmustu baya ama neden kilo almamisim ki benim gibi olan var mi acaba
Pnrkrb nesli-34 cok normal doktorum bana 16.haftaya kadar kilo almayacak aksine vereceksin demisti ki gayet zayif hamile kaldim. Kilo vermedim ama dengemi de korudum saglikli beslenerek. Su an 26+6 olduk cok sukur 3 kilo aldim sadece
Asel21 nesli-34 çok normal ilk 3 ay kilo alınmıyor ben 1 kilo almıştım sadece 3 aydan sonra da şu an 27 haftalğım 19 kilo almışım
Nur-ten nesli-34 normal canım ben ilk 3 ayda mide bulantım bile olmamasına rağmen 4kilo vermiştim şimdi ise o verdiğimin üzerine bi 4kilo daha aldım😆
nesli-34 Pnrkrb dogrusu bende dikkat ediyorum ekmek kesinlikle yemiyorum abur cubur asla tuketmiyorum disardan yemek yemiyorum aksam 6 ya kadar aksam yemegini yemis oluyorum boyum kisa aslinda yemek yemek istiyorum 😁 top gibi olmaktanda korkuyorum
daisybebek nesli-34 Canın da mı birşey çekmiyor🤩 ben 9 haftalığım sürekli yiyorum 4 kilo aldım 😫 diyet yapılmaz biliyorum ama en azından kepek ekmeği yiteyim tatlıyı azaltayım diyorum ama yapamıyorummmm
nesli-34 Asel21 benim vucutta almaya musait herkes 4. Aydan sonra kesin alacaksin diyor kesin alirim bende 😁 en iyisi bu haftalarin tadini cikarayim
Sunay10_ Asel21 çok almışsın ben 15 kilo aldım doktorum çok kızdı spor yapıyorum son iki hafta kilo almamak için abur çuburu bıraktım hamur işleri tatlıyı şuan 35/5 haftalık sen dikkat et bence çok almışsın
Asel21 nesli-34 benim vücudum hiç kilo almıyordu hamilelikte de almazsın dediler 42 kilo ile hamile kaldım şu an 60 kiloyum demek ki alınabiliyormuş.
nesli-34 Nur-ten 😁😁 insan istesede istemesede aliyor o ilk 3 ay benim hayatimin en kara gunleriydi hala o gunleri nasil atlattim bilmiyorum 😁
Bus_ak18 nesli-34 ben 8. Haftada gittiğimde hemsire hnm ilk 3 ay kilo almayı önermiyorz sonraki haftalar zaten alacaksın hamur işi vs yeme dengeli beslen demişti. Bende 13+3 üm şuan kilo almadım. Ama ilk haftalar sürekli kusma vs geçti. Hâlâ bulantım var ama ilaç kullandğm için yemek yiyebiliyorum gayet. İnşallah fazla kilo almayz
[silindi] Bus_ak18 evet ya o prilam olmasaydı yemekte yiyemezdik kiloda verirdik ilacı almadığım bir günde 3-4 kere kusuyorum allah razı olsun ilacı üretenden 13 haftalık olduk hala geçmedi kusma bakalım 🙂
Ecebati nesli-34 o haftalarda kilo alınmıyor zaten.hatta kilo bile veriliyor. Aldığım kiloların neradeyse hepsini 30.haftadan snra aldım.
Shrsye nesli-34 ilk aydan bu zmana kadar 16 kilo aldım daha 2 ayım var doğuma bakalım daha ne kadar alacam senin yediklerin çocuğa yarıyor demek ki sen kilo almamissin bebek alıyor bence 😊
nesli-34 daisybebek canim neler cekmiyor ki 😂😂😂😂 yemiyorum dusunmemeye calisiyorum erkenden kendimi yataga atiyorum aklima bisey gelmesin diye
Sunay10_ daisybebek ekmek sadece sabah tüket oda kepek akşam yeme ekmek pilav makarna tüketme ve bol su meyve ye yoksa çok alırsın
Anrebasum nesli-34 33 e kadar 5.5 kilo almistim. Onemli olan bebisin kilosu ve senin kan degerlerin yeterli ise sıkıntı yok. Tabi karantina döneminde kac aldim bilmiyorum 🤭
seda1anne nesli-34 ilk 20 hafta almamak gerekiyor zaten ondan sonra da azar azar. Dikkatli bi şekilde almak lazım
Buseeeeee Bebisin faydalanıyor demekki bu süper birsey canim bende aynıyım doktorum sen alma bebek alsin diyor beslenmeme bu şekilde devam et bu güzel birsey .
isilbeyaz nesli-34 ben 18 haftalığm bnde aynı 1 kilo almışım sadece hamile kaldığımdn beri.Yakın tarihte hastahaneye gidicem multivitamin ve kansızlıkdan dolayı kan ilacına başlamayı düşünüyorum.İllaki etkisi olur bence
nesli-34 isilbeyaz banada demir vitamin ilaci verdi 2 hafta sonra basladi dedi oda tam 4. Aya denk geliyor istahimi acar diye dusunuyorum bende
Aysenozturk007 nesli-34 bende 15. Haftaya kadar almadım 😄 sonra birden almaya basladım.. 22 haftalık olduk 10 kilo almışım 😒😂