Gmz34 benimde geçen hafta perşembe sabah geldi nişanım 1 parmak açıklık var dediler düzensiz sancım çıktı kasılma haftalardır oluyodu zaten 36+4 deyim şuan magnezyum verip gönderdiler doktor haftaları bulur belki gelmesi dedi bekliyoruz bakalım bizde ne zaman gelcek beyfendi 💁♀️