Selocanbus ah canım hepimiz aynı durumdayız esimle ben ailelerimizden uzaktayız benim ailem yurtdisinda onunki baska şehirde doğum icin benim ailem geleceklerdi ama malesef gelemeyecekler, girişler çıkışlar kapali olunca. Doğumum temmuzda insaAllah Allah nasip ederse o zamana kadar bir umut iste.. yardımdan ziyade annemi yanımda görmek isterdim zaten yalniz geçiyor gebeliğim ama ne bilim yandık tuhaf bi durum 😔 yoksa yemek temizlik konusunda eşime güveniyorum sen üzülme karicim ben sana herseyi yaparım seni kimseye muhtaç etmem diyip duruyor yavrum benim oda beni teselli etmek için 😔