GgunaY beniö çevrem de de var hatta binamızda ama önlem alıp çıkınca inanın bişey olmuyor burda o kadar bunu soran insanlar var ki şaşıyorum çocuklarının saglıgı ı hiçe sayar gibi bize soruyorlar doktorlar boşuna doktor olmuş ozaman boşuna okumuşlar yada biz gidenler boşuna doktora gidiyoruz evde dogurmayı beklemeliyiz..