GgunaY şimdi biz size gitmeyin desek yarın öbür gün Allah korusun bebeginizde bişey çıktıgında biz vebal altında kalıcaz böyle şeylerin burda sorulması o kadar saçma ki tabikide gidilicek kontroller yapılacak biraz mantıklı düşünelim arkadaşlar biz iki canlı insanlarız tedbirimizi alıp çıkabiliriz yapmayın gözünüzü seveyim zaten doktorlar da sık sık çagırmıyorlar önemli bişey olmadan gelmeyin diyorlar... Ayda bir çagırıyorlar