Emineavar
Çok teşekkür ederim, hepimize inşallah🙏☺️
Kızımıza isim hiç yakıştıramıyoruz, seçemedik henüz🥺🤷🏻♀️
Sizin belli mi diycem ama sizin daha cinsiyet de belli değil, sanırım belli değildir henüz?
Önünüzde uzun bir yol var, size naçizane tavsiyem doktorunuzu dinleyin sadece, kendinizi ve bebişinizi kimseyle karşılaştırmayın. Doktorunuza güvenmiyorsanız, haftanıza ve durumunuza bakmadan değiştirebileceğinizi unutmayın... Öğüt veren çok oluyor her konuda, çoğuna kulak tıkayın, duymayın... siZin fizyolojimiz, bünyeniz ve bebişiniz sadece size özel, tek... kendinizi üzmemeye çalışın, pozitif kalmaya çalışın her zaman... hepimiz için hayırlı doğumlar dilerim🙏🍀😇