__birafitap__ Ysmn_11 tabi çok ağır geçirdim ben hep acillik olurdum korkma demekki eşinde hafif var:)
Ysmn_11 __birafitap__ bende olmadı çok şükür bu arada çok sarımsak yiyoruz belki o iyi gelmistir.iste böyle test sonuçları bende kendimce bisiler yapıyorum çocuk için virüsten dolayı da çok imkanmz yok ertelemek durumun da kaldık olursa kısmet artık 😊