Cnsc1 bizede öyle dedi şuan gebelik için engel değil başlangıcı sadece dedi ama enfeksiyon varmış mesela bilmediğimiz için hiç yorum yapmamstk tekrar ne zaman düzelir ortalık gideriz bilmiyorum bir tane devlet hastanesi var ve virüsten yatan hastalar mevcut Allah şifa versin beklemekten başka çarem yok