rose90 Hamilelik de fazla su içmek çok önemli zaten insan bir süre sonra alışıyor içmeyince eksikliğini hissediyor. Bende çok az su içerdim kendimi alıştirdim. Şimdi de gece su için uyanmak dan düzgün uyuyamıyorum 😅
AysaRuzgar yagmurnazli ilk gebeliğimde 0.50’lik pet şişelerden alıyorduk. Daha fazla içebilmek için. İşi büyüttük 1,5 a geçtim 😂
Brcbs AysaRuzgar bende oyle yaptım snca içiyorum onuda. Birdemağzım çok acı ne yapmak lazım şeker emiyorum oda bitiyo hemen ama o acı tat geçmiyor napsam bilemedim
AysaRuzgar Brcbs hamileliğimin ilk haftalarında bende öyleydim ama geçti. Belki bi süreçtir. Umarım çabuk atlatırsınız 🌸
Brcbs AysaRuzgar AysaRuzgar midem çok bulanıyor birde acı tat olunca yemekte yiyemiyorum İnşallah bende atlatırım alışır vücut