Bsraylmzz Benimde bugun adetimin gecikmesinin 7 gunu kan verdim negatif cikti acaba gec dollenmemi goguslerim agriyo cok
1234Esra Gedonas17 ya benim de öyle doktor kontrollerinde iki hafta geriden çıkıyor ilk gebeligimde iki hafta öndeydi bı problem yaşamadım çok şükür bunda da korkuyorum geriden geliyor diye bir şey olmaz değil mi
Zeynep_adem58 Alpzumra hayir gitmedim ama adetim 2 gun gectiginde test negatif cikti 6 gun gevtiginde ise cok hafif bi cizgi cikti gec dollenmeden supeleniyorum
incikinannesi Zeynep_adem58 Benim adetim zaten hep düzensizdi adetim gecikti hep gelir diye bekledim 15 gün gecikti o gün test yaptım iki çizgi de koyuydu, sende bir iki gün daha bekle istersen
sryvzozgn Zeynep_adem58 benim geç döllenme şuan 33 haftalık olduk umarım sizde de bir sorun olmaz herkesin farklı oluyor içinizi ferah tutun 😍
Zeynep_adem58 Baharbal bnde de oyle ilk negatif cikti ama 11 gundur gunum geciyor neyin nesi bilmiyorum ilk defa geciyor bugunki testim ne cikacak bakicam
Minnosminnakkk Zeynep_adem58 geç dollenme bende de oldu düşük riskim vardı veya erken doğum şuan 32+1 im çok şükür sağlıklı gidiyor 😊🥰
Zeynep_adem58 incikinannesi bnimde bugun 11 . Gunum geciyor hayatimda ilk defa geciyor boyle bugun esimin test almasini bekliyorum isten gelsin. Yapicam
Zeynep_adem58 __birafitap__ adetten sonra kacinci gun de pozitifi gordunuz bana dis gebelik olabilir diyolar doktora daha gitmedim bide keseyi gordunuz mu
__birafitap__ Zeynep_adem58 gecikmenin 8. Günü deger 28 di normalde sat 4 mart doktor 17 marta çekti 4+3 te keseyi gördük canım benim sıkma canını bu biraz da beslenmene bağlı bebegin gelişimine bağlı
daisybebek Rabia95 12 iken nasıl 9 görünüyor aslında 3 aylık hamilesin ama 2 ay neredeyse. O 1 ay a ne oldu 🙄