Zeynep_adem58 Kızlar merhaba. Benim 5 aylık bir oğlum var. Emziriyorum Bu ayın dokuzunda adet olmam gerekiyordu. 12'sinde gebelik testi yaptım. Negatif çıktı. Bugün tekrardan testi yaptım. Yani 6 gündür Günüm geçiyor. Çok hafif silik şekilde Çift çizgi çıktı Galiba Geç döllenme olmuş. Geç döllenme olmus Sağlıklı gebelik geçiren var mı etrafında böyle olduk. Düşük yapanlar çok duydum.
bburcu Zeynep_adem58 geç döllenme düşük sebebi değildir 🤷🏻♀️ Birçok kadının başına gelebilir normal bir şey. Bende aynı durumdayım gayet sağlıklı ilerliyoruz çok şükür
incikinannesi Zeynep_adem58 Benimde geç döllenme canım şuan adet tarihime göre 18 haftalık olmam gerekiyor ama 15+1 iz 🙋🏻♀️Benimki bayağı geç döllenme sanırım
1234Esra Gedonas17 ya benim de öyle doktor kontrollerinde iki hafta geriden çıkıyor ilk gebeligimde iki hafta öndeydi bı problem yaşamadım çok şükür bunda da korkuyorum geriden geliyor diye bir şey olmaz değil mi
brcaky Zeynep_adem58 ilk başladığında 3 hafta gerideydi şimdi kendi zamanından 1 hafta önde. Normalde sat 18 ekim yerine 25 ekim olmuş oldu
Alpzumra Zeynep_adem58 28 ekimde tesadüfen öğrendim😊 9 kasımda keseyi gördük 21 kasımda da kalp atışlarını siz gittinizmi doktora usg de kaç haftalık görünüyor
incikinannesi Zeynep_adem58 Ben hamile olduğumu öğrendiğim de 10 şubattı ertesi gün gittim 5 haftalıktı daha sonra 7+1 de kalp sesini duyduk canım
KubraaC Benimde gec dollenme😊 daha dogrusu doktorun dedigine gore sanirim kadinin yumurtlamasi geciktigi zaman oyle oluyormus. adet olmam gereken zamanda dollenme gerceklesmis. normalde adet oncesi yumurtlama olmaz, dogurganlik cok dusuk olur. Suan 35+6 yiz cok sukur😍
Zeynep_adem58 Alpzumra hayir gitmedim ama adetim 2 gun gectiginde test negatif cikti 6 gun gevtiginde ise cok hafif bi cizgi cikti gec dollenmeden supeleniyorum
daisybebek Rabia95 12 iken nasıl 9 görünüyor aslında 3 aylık hamilesin ama 2 ay neredeyse. O 1 ay a ne oldu 🙄