Ayda bir gidiyorum canım muayeneye 200 lira veriyorum. Bir dahaki ay Detaylı ultrasonum var inşallah. Ona 500 lira vericem. Ama İnan çok çok iyi bir doktor. İyi ki diyorum. Hem çok güleryüzlü. İçeri bi giriyorsun en az yarım saat çıkmıyorsun. Bebeği çok detaylı inceliyor. Ailemden biri gidi oldu doktor. Tavsiye ederim kesinlikle. Aklımda bir soru ya da bir şikayetim varsa saat kaç olursa olsun whatsaptan ya da telefon üzerinden de ulaşabiliyorum hemen