RabiaMG Kaderjin her zaman hissetmiyorum ama canim gunde 1 bazen 2 3 yani arayip sorcam canim tesekkur ederim 😊
busra2512 ozgeoz26 canım bende 20+4 günlük hamileyim bugün aşı oldum da kolum baya ağrıyor parol içsem faydası olur mu sence ya da sende oldu mu ağrı ne yaptın
ozgeoz26 busra2512 bende de ağrı oldu ama dayanamycağım kadar çok değil ilaç kullanmadım 3 günde geçti ilaçla ilgili bir bilgim yok canım sormak lazım bir doktora normalde parol kullanabiliyoruz ama bilemedim yanlış yönlendirmek istemem
TeacherS Bsrlmnemr doktor bana son 5 yıl da yaptırdın mı diye sordu canım büyük ihtimal sana gerek görmez