RabiaMG ben bugün oldum 21. Haftamda aslında sağlık ocağından daha erken çağırdılar yani 18. Haftada çağırdılar ama doktorum detaylı ultroson yapıldıktan sonra aşı olmamı istedi hem hareketlerini daha net hissedersin demişti o yüzden bugün oldum ebemin numarası vardı onada mesaj atıp bilgilendirmiştim. Birde ben sağlık ocağına gitmeden önce mesaj attım bugün kaçta geleyim diye orda beklemek istemedim gittiğim gibi direk aldı beni aşıyı yaptı