sinber Vajinal aldıktan 15/20 dakika kadar sonra 3-5 dakika süren kasık yumurtalık ağrısı yaşıyor musunuz acaba böyle regl olacakmış gibi basınç gibi his
meliccccc sinber bebde kullaniyorum ama hic oyle bi sorun yasamadim canim doktoruna danis istersen ne diyecek
Mrwemn sinber benimde olmuyor oyle ağrım. Sadece gece attigim icin sabaha karsi birden akıntım oluyor ilac kalintilari falan geliyor.
KardelenYB sinber eğer kanama eşlik ediyorsa doktoruna bi sor bakalım normalde agrı yapmaz batma yapmaz
sinber meliccccc Mrwemn asimmela KardelenYB Umrnkrhn https://i.imgyukle.com/2020/04/15/QiryEN.jpg Aslında kanama vs yok ama iki kese gördük biri biraz daha ufak olduğu için kese mi yerleşme kanı mı kaldı ayırt edemeyince önlem amaçlı verdi doktorum normalde yarın randevum ama iki gündür olunca sormak istedim
asimmela Bende normal agizdan alıyorum ama benimde sanki regl olacakmışım gibi ara ara agrım oluyor size doktor neden vermişti acaba
Bus_ak18 sinber yaa kuzum üsttekinde 2 kese var gibi gerçekten 😍😍 inşallah sağlıkla ilerler çok sevindim
sinber Bus_ak18 yaa sağol kuzum hayırlısı olsun inşallah sağ Salim kucağımıza alalım bu sefer de tek çift önemli değil son kürtajım da ikizdi ya biraz tedirginim ama bu sefer iyi hissediyorum kendimi
Kara07 sinber ben de kullanıyorum ama fitil değildir canım ağrı yapan yerleşmedir ikiz sonuçta 🙏🏻☺️ Kese gördüğünüz de kaç haftalıktı canım karından mi görüldü
sinber Kara07 karından 5+0 da gördük attığım resim de o canım yarın randevum iki üç gün oldu ağrı gibi ama snr bgn kesildi sabah akşam kullanıyorum bu sabah öyle ağrı olmadı çok şükür
sinber Kara07 bak bu şekilde düşünmemiştim sağol canım olabilir hatta ptesi gecesi ilk ağrı oldu o da uykudan uyandırdı dün sabah ve akşam da oldu bgn olmadı henüz 🤔 yarın olsa da kontrole gitsem 🤓