minigimyoldaa23 ben çok memnun kaldım yarım saat falan muayene ediyor. Herşeyi tek tek açıklıyor. Beyin, kalp, böbrek, mide, göz, burun…. ve o kadar sakin sakin tek tek sorduğum herşeyi yanıtladı. Ben zaten şimdiye kadar hiç olumsuz birşey duymadım Zeki beyle ilgili. Çok Güler yüzlü pozitif bir insan. Çıkarken bebeğin fotoğraflarını, raporu CD yi veriyor.