17.haftadayim bugün gittim 100%100 erkek dedi pipiyi de gosterdi.Bir oğlum var sulalede hiç kız yok sağlıklı olsun dedim herşeyden önce ama kiz geçti hep icimden.Simdi doktor böyle söyleyip sizin yazışmaları görünce ayrıntıliya kadar yine bir umut olacak içinde.Hepimiz sağlıcakla alalım kucagimiza