cicis_anne00 19 haftalık oldum 12 haftadan beri doktor erkek dedi bugun kız dedi sizce dğişir mü? Aynı durumu yaşayan var mı? 🙈
123abc cicis_anne00 benimde ıkizlerime 2 erkek dediler ama 5.ayda kız olduğu çıktı artık değişmez ınş 😍
busraburcak cicis_anne00 bana da 18’e kadar erkek dedi 5 doktor 😂😂 18’den beri kız değişmedi şuan 31 haftalık olduk 😂
Busra221 cicis_anne00 bennnn 16 haftada erkek deyip pipi resmi verdiler elime. 21 ayrıntılı ultorsnda kız cıktı hala hangisi emin olamıyorum
Kbrgnc cicis_anne00 değişmez kızdır benimde erkekti kız dediler sonra tekrar erkek sonra kız detaylıda kız en son gittim belirsiz dediler 31 haftalığım kız hazırlığı yaptım 🤣
Msrrfeknc Ben doğana kadar doktor erkek demiş doktor annemin yanına gidince hayırlı olsun kızınız oldu demiş annem benim mi kızım mi oldu demiş bu durumu yaşamaktan daha iyi değil mi 😂😂
cicis_anne00 123abc ayy maşallah ama benimki Bayadır erkek dıyo ben de bırsuru hazırlık yaptım malum ilk cpcuk biraz heyecanlı diye duramadım ama hayal kırıklığı yasıyorum bugun🤷🏻♀️💝
cicis_anne00 Busra221 ya bana cok net pioi resmi verdiler ama kız dedi Allah Allah dedim ıcıme kurt düştü kuyruklu kız felan mi ne🤣
Gamzegrgl cicis_anne00 13.haftada %75 erkek dendi ama 16.haftadan bu yana kız değişmedi canım bence değişmez ama ayrıntılı ultrasonda netleşir 🙃
Kbrgnc cicis_anne00 niye gülüyorsunuz anlamadım saglıklı olsun da kız sa kız erkek se erkek hepsini pembe almadım ayrıca
1Anne_ cicis_anne00 bana 12. Haftada kıza benziyo dedi 15. Haftada da kesin kiz dedi 1 ay sonra ayrıntılı ultrason var değişmez diye umuyorum 😄