Burcuyyy canım Benimde oluyor özellikle sol bölgede kaşıkta
Doktora sordum bebek geziyor hareket ediyor ondan oluyor dedi ara ara olup geçiyorsa sorun yok dedi gerçekten de kontrolde aleti hep sol tarafımda geZdiriyor doktor hep başı solda duruyor mesela yani normal korkma bende 18+5 oldum 2 haftadır vardı şimdi de ara ara oluyor yine