Gonay benim idrarda enfeksiyon çıktı canım çok az ilaç kullandım biraz daha azaldı ama şuan daha değişik sıkıntılarla ugraşıyorum keşke tek sıkıntımız sık idrara çıkmam olsaydı 😔 rahim ağzı kısalığı olduğu için serklaj yapıldı (rahim ağzına dikiş atıldı) ameliyat oldum erken dogum riski var şuan yatarak geçiriyorum 25+5 olduk inşallah sağlıklı sıhhatli zamanında kavuşuruz hepimiz bebişlerimize