DamlaNur29 erdl1997 2 ay olmus nerdeyse nasıl gitmedin ? Merak edip ben 1 ay gitmedim merak ediyor insan ayda bir normalde kontrole gitmeniz lazım önlem alıp gidin
a_gzde Birhemsire_anne bitirdim ilacı. Yani ben kendi üzerimde bi ağırlığını hissetmedim. Alerjik bir reaksiyon göstermedim. Sadece çocuk için korktum. Evet iltihap çok vardı doktorum o öyle söyledi. Hatta erken doğuma sebep olabilir dedi
erdl1997 Pcoslubiranne karsıt gorus deıl canım zaten bu durum da, sadece endıse edıgımden gıdemedım yoksa hamılelıgım hastanede ögrendım sureklı gıdıyordum