erdl1997 bende 9 haftadır kontrole gitmediğim için bugün Bi gideyim dedim önlemlerimi alıp. Doktorum herşey yolunda ağrın, sızın, kanaman olmadığı sürece mümkün olduğunca gelme dedi. 27 haftalığım üstelik. Bebeğinin hareketlerini hissediyorsan günde en az 10 hareket alıyorsan sıkıntı yok içini rahat tutabilirsin dedi bana. Ayrıca aklınızda olsun bugün hastanede yaşadığım Bi olayı anlatayım. Kadının biri geçen hafta doğum için gelmiş. Kocası da corona sebebiyle devlet hastanesine yatırılmış. Kadın bunu söylememiş kimseye. Bir sürü kişiyi riske atmış. Bugün yakınları gelmiş falan baya sorun oldu. Hala böyle bilinçsiz, olayın ciddiyetinin farkında olmayan insanlar var dikkatli olun